Spain was insane.

Hallå där!
 
Vi kom alltså hem från Spanien i lördagskväll, väldigt sent. Blev faktiskt skjutsade av Ludwigs underbara mor hem från Skavsta. Hon är bara för fin alltså, ni anar inte!
Jag har varit så himlans trött hela denna veckan så jag har inte pallat med att blogga förrän nu. Fattar inte vad det är men antar att jag inte riktigt kommit ur semester-modet riktigt än. Har inte sovit så jättemycket nu i veckan heller och har jobbat sen i måndags. Går på schema nu på boendestödet och ska göra det november ut vilket är jätteskönt! Jobbar typ 80% lite drygt för en som är sjukskriven, så det är rätt lagom för då kan jag nog plugga lite framöver med. Vore skönt att klara åtminstone en kurs till innan jag börjar skolan igen.
 
Well, nu måste jag allt ta och berätta lite om Spanien! Vi hade det riktigt härligt och det var verkligen sköna människor som hängde med - hela bunten. Vädret var på topp nästan varje dag och vi åt och drack en massa gott. Låg mest vid poolen och slappade om dagarna, men en dag åkte vi iväg till ett gammalt fort, i en stad inte så långt från byn där de har huset, och turistade lite. Gick med telefon-manicker och lyssnade vilket var rätt så trevligt, hehe. Och sista dagen drog vi till Málaga, alltså på fredagen. Låg på stranden, var ute och åt tapas på kvällen och sen drack vi lite ute på en bar. Ingen jätterolig stad måste jag säga, utan den var rätt tråkig (förutom att det var fint med stranden och sådär). Vi hade bokat ett backpacker hostel i centrala Málaga där vi slaggade natten till lördagen då vi skulle flyga hem från Málaga. Och juste, jag har fått bästa smeknamnet ever - Esteroid. Fyndiga Simon som kom på det en kväll, typ första kvällen tror jag, så det är vad typ alla kallat mig - och jag älskar det! Hade verkligen en skitbra vecka. Fem av fem churros, eller nåt (inte för att jag åt det i Spanien, men).
 
Nu är vi i Hult! Jag är ledig i hela fyra dagar nu, rena rama lyxen att jobba 80%, haha. Ludwigs moster och hennes familia är på väg hit nu, samt även Ludwigs morfar. De kommer ändå från Bollnäs. Blir kul att träffa dem!
 
SPANIEN;