170418.

Hej!
 
Nu har jag inte skrivit om mitt liv här på aslänge känns det som, så nu är det minsann dags alltså!
Har praktik nu igen och denna gången är det två veckor på vårdcentral. Var första dagen där idag och det blir nog bra!
Shit vad detta var svårt.. Vad ska jag skriva om egentligen? Har tappat detta rejält känner jag, detta med att blogga alltså, haha! Hur gör en nu igen? Nä men jag har väl inte haft några stordåd för mig egentligen men kände att jag måste uppdatera lite här ändå för annars kommer jag aldrig back on track, så att säga. 
 
Kan berätta om att jag åkte till Linköping i slutet på mars med Jessica för att träffa Bella och även Julia en sväng. Vi gick en runda på stan när vi kom dit på lördagen - för att shoppa och fika. Fikade/lunchade både på ett riktigt mysigt fik som låg i en stuga uppe på ett berg mitt i stan typ och lite senare tog vi även en kaffe på Espresso House där de fick utrymma hela stället efter att råttor invaderat stället, haha så galet! Hade varit en elektriker och grejat i taket så var förmodligen efter det men en blev lite chockad när en kvinna plötsligt skriker och rusar bort från sin plats, haha.
Vi var ute och dansade på Sliver på kvällen och sen missade vi sista bussen hem då tiden ställdes om till sommartid den natten och därmed hade även busstiderna ändrats tydligen; kallt som fasen att gå hem var det men jäklar vad snabbt vi traskade på! Trots det (haha) så var det var en bra helg! 
 
Har firat påsk hos pappa och Lotta nu i helgen vilket var väldigt mysigt med en massa god mat, påskägg och allt som hör till. Påsk är alltid najs och de hade verkligen styrt upp med jättegott käk och så!
 
Nu vet jag inte vad mer jag kan berätta så slänger in lite bilder istället!
 
Pics från min Instagram ester0id
 Jag i min nya jeansjacka från Monki som jag rådiggar!
 
Lite nagelkonst, eller så.
 
När våren tittade förbi. Nu är den dock ett minne blott, typ. 
 
 Ett lite annorlunda påskris.
 
  Söta kaniner från favoritbutiken TGR.
 
Påskpresent från mig till Ludwig (och mig själv, hehehehe). Jake och Demogorgon!
 
 Nejlikor och eukalyptus - LORD, vilken fin kombo!