22 bast! 🎈🎉

Tjoho! Jag Àr ett Är Àldre! Coolt!
 
Hade en skitfin födelsedag igÄr! Var "bara" med Ludwig igÄr dÄ vi ska fira med familjen nÀsta helg. Mormor fyller idag och Ludwig fyller den 13 februari sÄ nÀsta helg slÄr vi ihop allas födelsedagar och firar lite extra istÀllet. 
 
Ludwig hade tĂ€nkt göra vĂ„fflor till mig till frukost igĂ„r men jag var sĂ„ sugen pĂ„ nybakta frallor sĂ„ dĂ„ gick han och köpte det till mig istĂ€llet, plus chokladmunkar!! đŸ©đŸ©Â Gulle! Sedan fick jag min första present, passande till frukosten - en skitball Deadpool-mugg! 
Sedan nÀr vi satt oss och skulle Àta frukost i soffan sÄ lÄg det en till present pÄ soffbordet, och dÀr i lÄg Pokémon Moon till Nintendo 3DS som jag hade önskat mig! Blev sÄ himla glad för det!! Och sen Ànnu en grej - Ludwig hade satt en lapp pÄ vÄr hylla i vardagsrummet (som vi mÄlat med griffelfÀrg) i fredags och pÄ den stod det 'öppnas 4/2 kl. 13:00'. Fick dock öppna den vid 11 istÀllet dÄ jag var sÄ nyfiken och pÄ hyllan stod det att vi ska pÄ spa pÄ onsdag och fÄ massage och testa pÄ floating! Floating Àr nÀr man ligger i en flyttank och liksom kopplar bort omvÀrlden och bara slappnar av helt, typ. Ska bli sÄ spÀnnande! Och sen stod det Àven att vi skulle ut och Àta middag kl. 19:00 samt gÄ pÄ Moana pÄ bio kl. 20:45. AlltsÄ!! VÀrldens finaste kille! Som jag Àlskar honom.
 
Vi gick alltsÄ ut och Ät pÄ kvÀllen och det blev sushi. Testade pÄ Sushi Yama som nyligen öppnat hÀr och jag tog rolls med kyckling och curry som var helt okej. JÀmför typ omedvetet med favoritsushin pÄ Sushi Latino (som nu har stÀngt ner!! De stÀngde ner förra helgen - sÄ jÀkla sorgligt!) och det Àr inte mycket som slÄr den.
Sedan gick vi alltsÄ och sÄg Moana som jag varit vÀldigt taggad pÄ och jag Àlskade den!! För det första var den sÄ otroligt jÀkla snygg och sen gillade jag verkligen storyn och karaktÀrerna! Jag vara AMAZED.
 
Hade en sĂ„ fantastiskt fin födelsedag, och det tack vare min fina LudwigÂ âŁïž
(want some wine with all that cheese? Haha)
 
 
 
 
Â