FEBRUARY.

Hej!
 
Redan gått i skolan i 1,5 vecka nu! Går snabbt detta. Kursen jag har nu är Personcentrerad omvårdnad 1 och det är mycket praktiska moment och många grupparbeten så det är kul! Igår tog vi venprov och jag blev så stolt när jag lyckades få blod i provröret på första försöket, woho! Tog på en låtsasarm så gjorde inte på varandra eller så - bara för att förtydliga lite, hehe. Sedan ska vi ha VFU (praktik) i fem veckor på sjukhus vilket ska bli spännande! 
 
Igår kväll var jag ute på Aka (Akademien/studentbaren) med några klassisar. Går med tre tjejer från min förra klass, hade ingen aning om att de också skulle börja nu igen så det var kul! Vi förfestade hos Sara och sen drog vi ut och det var skitmycket folk ute. Dansade, snackade med lite folk och hade riktigt kul! 
 
Jag somnade typ vid tre inatt och sov ända till 11 idag så det var gött. Idag har jag gått och hämtat ett paket, käkat pizza, chillat framför lite videos, spelat lite Stardew Valley och för en liten stund sen var jag och handlade lite. Go torsdag! Har långhelg nu dessutom, och på lördag fyller jag åååår!
 
Några av mina senaste Instagrampics:
 
Här är en bild på mig när jag strosade runt på IKEA fredag förra veckan.
Köpte grejer för resten av pengarna på presentkortet vi fick i julklapp av farsan och Lotta. Hittade jättefina grejer! Bl.a. små söta porslinskaktusar, en superfin liten persisk matta och ett gäng pastaskålar.
Halsduken jag har på mig köpte jag förresten på Lidl i Spanien, hehe. Gillar den så mycket!
 
Gjorde en skitgod, skitostig salamipizza i lördagskväll. Botten är dock en färdig, fryst variant så den är icke hembakad tho.
 
Mitt nya coola mobilfodral. Beställde det från fyndiq.se.
 
En liten doodle jag gjorde i anteckningsblocket i skolan.