New in - från Asos och Cocopanda.

Har cybershoppat lite schyssta grejer som jag tänkte visa upp här, ta en titt vetja! 👇🏽
 

Cocopanda.se

Ett torrschampo i en limited edition-doft jag inte kunnat hitta i butikerna längre. Den doftar dock inte lika gott som jag mindes att den gjorde, men den doftar gott anyway! 
Samt en beautyblender. Grym liten grej! Läste om alla amazing egenskaper och kunde inte låta bli, och den gav faktiskt ett riktigt najs resultat och var väldigt smidig att applicera med.
Och så en bronzer från The Balm i finaste förpackningen. En helt okej bronzer, gillar att den är kall i tonen och inte alls orange-ig.
 

asos.com

Ett par nya dojor! Min andra sneakers jag äger är liksom inte hela längre så känns riktigt gött med ett par nya fräscha. Älskar dessa! Sketsnygga tycker jag och dessutom är de grymt jäkla sköna!! Skönaste dojorna jag ägt tror jag minsann.
De såg typ mörkgrönaktiga ut på hemsidan men jag tycker de mest de ser svarta ut. Dock ser de lite gröna ut ibland, i vissa ljus typ, så de är alltså lite intressanta när det kommer till färgen! 
 
En helt awesome pyjamas med en massa skalbaggar!!!! Kunde inte låta bli när jag såg den. Har sökt på 'beetles' flera gånger på asos men de har inte haft så mycket men så såg jag alltså denna och bara YAAAAAASS come to mama! Hahaa.. 
 
Och så dessa urcoola strumpisar! Det var 5-pack men det var bara dinosaurier på tre par, och ett par var det bara en sån där grönblå dinosaurie på så tänkte jag bara visar dessa. Because you know - SÅ intressanta är inte strumpor (fast jag diggar ändå strumpor, och speciellt när de är lite roliga och annorlunda som dessa!).
#1 - - josefine:

Ville bara kika in och önska dej en trevlig helg :)

Svar: Tack så mycket Josefine! :) Jag har haft det bra! Fyllde igår och hade en jättefin födelsedag. Hoppas du också har en fin helg!
Ester