December favorites.

Bildresultat för trollhunters
Trollhunters.
En Netflix-serie skapad av självaste Guillermo del Torro (han som gjort Pan's Labyrinth bl.a.)! 
Finns 26 avsnitt och vi har nog sett halva nu. Så grymt underhållande och bra!
Bildresultat för halloumiburgare max
Halloumiburgare på Max.
Åt denna goding när vi åkte upp till Bollnäs och den var så himla goood! Känns så bra att äta vegetariskt ibland tycker jag, borde verkligen göra det oftare - både för min kropps skull och för miljön.
Bildresultat för the body shop handkräm almond
Handkräm från The Body Shop.
Köpte varianten med mandel och den är jättebra! Går in i huden fort som fasen och mjukgör verkligen ordentligt, och dessutom doftar den himlans gott. En stor tumme upp för denna!
 
Bildresultat för swiss army man
Filmen Swiss Army Man.
En indierulle som är lika konstig som den är fin, haha. Otroligt välgjord feel good-film! 
 
IKEAs bredbara chokladkrokant.
Var och åt brunch på IKEA och testade då detta amaaaazing pålägg (eller vad det nu kallas) på en pannkaka. Så grymt gott!! Påminner om nutella men den innehåller inga nötter, och så är det krispiga krokantbitar i. Mmm-hmm! 
 
Bildresultat för max factor eyeliner waterproof color expert
MaxFactors eyeliner Colour X-pert.
Efter att jag såg vad Clara Henry använde för smink och jag tycker att hon brukar ha snygg eyeliner så slog jag till på denna! Hade den först i vanlig svart färg men nu har jag köpt en i nyansen Metallic Anthracite som är såååå fin!! Jag har den vattenfasta varianten och den sitter verkligen som berget all day long. 
Ett hett tips till alla eyelinerfans där ute!