Januariplaner.

Hellooo!
 
Tänkte jag skulle skriva lite om (som rubriken lyder) vad jag har för planer nu i januari. Tycker för övrigt att det är så galet att det är 2017 nu!! Känns tyyp som det nyss var 2010, haha.. Vet att jag brukar nämna det men det är fan helt insane snabbt tiden går! Inte reflekterat såhär mycket över det som jag gjort nu på senare dagar men jag hade nästan lite svårt att greppa att det plötsligt blev januari år TVÅTUSENSJUTTON, haha. Jag fyller liksom 22 år om exakt en månad idag och det känns typ inte rimligt, måste nästan tänka efter lite extra bara för att jag inte riktigt kan förstå att det är TJUGOTVÅ år jag fyller. Goosh!
 
Well, mina planer för januari då. Jag slutar på jobbet om en vecka nu då jag ska börja plugga igen alltså, men innan plugget drar igång ska vi till Spanien fyra dagar! Åker till huset i Spanien om två veckor med Ludwig och hans päron vilket ska bli naaaaajs! Kommer nog inte vara så speciellt varmt men vi ska göra lite utflykter och sådär så kommer nog bli jättemysigt! Känns gött att få komma iväg lite innan skolan börjar och så.
Så min januari består alltså av lite mer jobb, sen en liten resa och sen plugg! Blir nog prima det.
 
Idag när jag kom hem från jobbet hade Ludwig lagat en jättegod köttfärssås som vi sedan åt framför Trollhunters (skitbra serie som jag tänkte skriva om igen i ett annat inlägg snart, ett december favorites-inlägg). Sedan tittade jag på första avsnittet av senaste säsongen av Svenska Hollywoodfruar. Såg att Natacha Peyre var med (eller hon heter ju Elena Belle nu) och då jag läst hennes blogg tidigare på grund av att jag tycker det är intressant att läsa om hur hon har det där hon bor i LA så tänkte jag det kunde vara kul att se. Tycker att Maria Montazami är rätt så skön med, haha!
Och sen har Ludwig och jag tränat. Värme upp med Just Dance och sedan körde vi ett 7 minute workout-pass (en träningsapp). Det var svettigt, hehe.
 
Dags att hoppa i bingen. Godnatt! 🌙
 
Denna coola antilophuvud fick jag av älskling i jullklapp också. Är typ 70 år gammalt, ascoolt! Älskar det. Hornen är verkligen enorma!!
 
Tulpaner! Så härligt!
 
Åt en riktigt god lunch igår på jobbet: tortellini med mozarella- och soltorkad tomat-fyllning, bacon, avokado och tomater. 
 
Min outfit igår. Älskar mamsens gamla randiga Gudrun Sjödén-tröja jag fick. Jag lånade alltid den av henne förr och tillslut fick jag den av henne för att hon själv inte använde den längre. Finaste mor!