January 14th.

Hallihallå bloggen! 
 
Hoppas ni som läser mår fint! I do! Borde dock vara mer sliten än vad jag är då jag var ute med Jessica, Ellen och Candra igår och dansade till Aron Chupa och Albatraoz på Sliver. Sov inte många timmar inatt heller då vi stack och åt brunch på Condeco i förmiddags. Good times!
Har vilat en kort stund bara men jag är verkligen oförskämt pigg idag, hehe. Tokigt ju men dock väldigt skönt - förstås! Brorsan är här hos oss så idag hänger jag hemma med Ludwig och brorsan och har käkat pizza och spelat Until Dawn. Mycket najsigt! 
 
Lite pics från min Instagram ester0id
Vi käkade på Pinchos igår och drack goda drinkar.
 
 
Köpte min första Essielack på rea (för 50 kr, annars kostar de typ 129 tror jag). Målade på det lila igår och det har redan börjat flagna av! Besvikelse.. Målade dock bara ett lager men borde ju inte spela nån roll. 
 
Köpte finaste temuggen (också på rea) på Indiska. Har kollat på den flera gånger och slog alltså till nu när den var på rea, wiiee!