Humanz.

GORILLAZ ÄR TILLBAKA!!!
Eller de har släppt några låtar från kommande albumet Humanz och resten släpps 28 april. 
Jag har varit så spänd på detta då jag hört om att de skulle släppa nytt album för rätt längesen så har gått och längtat verkligen. Gorillaz måste nog vara mitt absoluta favoritband just för att de är så unika med sina coola fiktiva karaktärer och riktigt schyssta sound. En sån jäkla najs helhet som jag totaldiggar helt enkelt!
Av de låtar de släppt hittills så är Andromeda min favorit för den känns mest Gorillaz enligt mig. Och sen älskar jag videon till Saturnz Barz - den är helt sjukt snygg! Speciellt om man ser den i 360 grader. Köpte mig ett par VR-glasögon i kartong bara för att kunna se den och det var så SWEET! 
Well, jag är superdupermegadundertaggad på deras nästa album och kände att detta var för amazing för att inte skriva om här. 
PEACE!