VFU i Eksjö.

Tja!
 
Till att börja med - kolla in min hot ass header!!! Den har min kompis Linus gjort till mig och jag är asnöjd! Ville ha en massa skalbaggar på mig och det fick jag också, SÅ bra och Linus är SÅ grym! 
 
Befinner mig i kära Eksjö där jag nu ska göra praktik i fem veckor. Bor på ett studentboende här med klasskompisarna då vi hade sånt flyt att vi alla fick i Eksjö, superduperbra!
Vi kom hit i söndags, jag fick skjuts av kära pappsen då han och Lotta var i Jönköping. Vi åt pizza på Via och handlade mat och grejer i söndags kväll.
 
I måndags hade vi introduktion på sjukhuset och i måndags kväll åkte jag hem till Jönköping igen för att hämta min älskade kudde då jag var ledig i tisdags. När jag kom hem satt vi på en film och beställde hem mat och bara chillade, och jag sov mig igenom typ hela filmen, hehe.
I tisdags var älskling och jag ute och åt lunch på en jättemysig restaurang som hette Hemma som låg inne i stan som vi aldrig hört talats om men som jag fick tips om när jag frågade efter folks favoritlunchställen i Jkpg på Jodel.
Åkte tillbaka till Eksjö i tisdagskväll då jag hade min fösta VFU-dag på avdelningen igår, vilket var spännande!
Igår efter praktiken gick jag till Thimons för att ta en fika med Jessica och Ellen. Satt och fikade med en massa gott, smed lite planer och hade så trevligt så.
 
Ska snart iväg mot sjukhuset för idag jobbar jag kväll.
Ha det fint, läsare!
Peace out!