Gorillaz i november!

Tjena tjena bloggen!
 
Tänkte jag skulle berätta lite om veckan som gått och lite annat smått och gott. Hehe, fint rim där. 
För det första så har jag bokat biljetter till Gorillaz konsert den 6 november! En självklarhet att jag skulle gå på mitt favoritband och jag fick faktiskt älskling att följa med mig även om han inte är ett jättefan av dem. Sååå glad!! Var SÅ nervös när jag skulle boka biljetterna tho. Drömde natten innan att jag bokade biljetter och att det typ strulade en massa och ja jäklar, jag var stressed out. Är så GRYMT taggad på detta, kommer bli amazing!
 
Well, nu till förrförra helgen då vi var i Norrköping för att ha suprise party för Karin som skulle fylla år! 
Vi var ett gäng på typ tio pers och vi hade klätt ut oss till pandor med pandamasker och sopsäckar (för vi alla vet att Karin älskar pandor, haha). Så när Karin kom innanför dörren efter att ha ätit middag ute med Johannes, sin mamma och hennes mammas kompis, så hoppade vi fram allihopa och så sjöng vi för henne. Skitkul!! 
Hade en rolig kväll/natt och på söndagen gick vi och åt fet brunch på Lingonfabriken och sen gick vi på bio och såg thrillern Get Out som var väldigt bra! Spännande och ganska annorlunda. 
 
Tänkte hajpa Guardians of the Galaxy Vol. 2 lite med för att det är typ nåt av det bästa jag sett! Såg den med Ludwig och David förra veckan och gillade den så gryymt mycket! Tyckte nog nästan den var snäppet bättre än ettan (faktiskt!) och det är ju inte ofta en tycker uppföljaren är bättre. Den är verkligen ett mästerverk rakt igenom! Var verkligen så jäkla imponerad! 
 
Och så nu till förra helgen, haha. Jag påbörjade faktsikt detta inlägg förra helgen men tappade typ inspirationen halvvägs in i inlägget så har med andra ord skjutit på det en vecka nu. Men nu är jag här igen, woho!
Förra fredagen drog vi till Hult och var där och myste och sen firade jag Valborg med Jessica och Julia och ett gäng andra folks (vänner till Jessica främst). Körde ett roligt förfestspel och hade skoj och sen drog vi ut till hotellet och dansade på pubdiscot där. Sen körde vi även efterfest med lite random trevligt folk och höll på till halv fem på morgonen, haha luv it.
Sen på måndagen, eller ja i måndags, så kom farsan och hämtade upp både David och mig i Eksjö och Isak var också med, sen drog vi ut till ett mysigt café i skogen, Två röda hus, för att fira Lotta. Lottas mamma Ulla och Alex var också med, och vi beställde alla jättegoda våfflor. Det var verkligen supermysigt där! Vi satt i ett lusthus och solen stekte på som sjutton ju så var som en bastu där inne, haha.
 
Nu i veckan har jag mest typ chillat i solen. Ludwig var i Prag måndag till torsdag och jag har haft lite skola och så. Var och gick bredvid där jag ska jobba/vara personlig assistent i sommar också.
Igår kom Jessica och Candra till Jönköping och vi åt mat på Piren, supermysigt. 
Nä nog med text nu alltså, haha. Ha det fint!
 
Våffla på Två röda hus. 
 
 
 
En drink igår på Piren.
 
Ny brallor från H&M.