Topp 10: Gorillaz-låtar.

Jag tittade på en Watch Mojo-video igår där de rankade de 10 bästa Gorillaz-låtarna, och det visade sig att min absoluta favoritlåt med dem inte var med på deras lista. Så därför tänkte jag gör en egen liten topp 10 med mina personliga favoriter, yeah! 
 
NO. 1
 
NO. 2
 
NO. 3
 
 NO. 4
 
NO. 5
 
NO. 6
 
NO. 7
 
NO. 8
 
NO. 9
 
NO. 10
 
Shit vad svårt detta var!
Visste bara säkert vilka typ nummer ett och två var men resten visste jag inte vilka jag skulle välja för tycker om så många låtar. Men det blev väl hyfsat, vet dock inte om ordningen stämmer så bra då jag har svårt att avgöra vilka låtar jag gillar mer än andra osv. But well, där har ni några av mina favoriter i alla fall!
Mitt absoluta favoritalbum är Demon Days då jag verkligen gillar ALLA låtar på det albumet.