NĂ„gra novemberfavoriter. 💛

#1 Den solklara favoriten - Delicatoasken! 
 
BÀsta uppfinningen nÄgonsin!!! Jag Àlskar det sÄ mycket!! Blev megataggad nÀr jag först sÄg att den skulle komma ut och nÀr jag hittade den pÄ Ica hÀr vid oss kunde jag förstÄs inte lÄta bli att köpa den. Kostade 99 kr men det Àr ÀndÄ 30 bitar i vilket blir typ 3 kr/bit sÄ det Àr ju inte sÄ farligt ÀndÄ. Det var dock ganska smÄ bitar men den Àr helt klart vÀrt det. Jag gillar verkligen varje sort jÀttemycket men lattebiten Àr favoriten, den Àr förbannat god haha! Gillade verkligen delicacaobollarna med, som de heter, med mörk choklad och hallonkrisp runt om - grymt god!! 
 
Bildresultat för guardians of the galaxy telltale
#2 Telltales Guardians of the Galaxy-spel.
 
Spelade sista episoden hÀromdagen och jag diggade det verkligen, det var jÀkligt bra!! Tror nÀstan det Àr det bÀsta Telltale-spelet jag kört hittills faktiskt, bÄde gÀllande stilen och storyn. Awesome!
Bildresultat för eos peppermint
#3 eos lÀppbalsam med pepparmint. 
 
En av mina största beroenden Àr nog lÀppbalsam, haha jag Àlskar det! AnvÀnder det dock inte jÀtteofta men gillar att köpa dem, lol. Och speciellt eos lip balms, de Àr sÄ otroligt bra! HÄller sig lÀnge pÄ lÀpparna, doftar sÄÄÄ gott och innehÄller naturliga och bra ingredienser.
Hittade detta pÄ Ica sÄ var tvungen att slÄ till - igen, och det Ängrar jag inte för det luktar POLKAGRIS!! SÄ mumsigt! 
 
Relaterad bild
#4 DokumentÀren Before the Flood. 
 
Har tÀnkt titta pÄ denna dokumentÀr i över ett Är nu, alltsÄ sen den kom ut, och har nu Àntligen gjort det.
Jag sÄg den pÄ YouTube och blev vÀldigt imponerad över hur vÀlgjord och intressant den var (inte bara för att Leonardo DiCaprio var med, haha lovar). Leonardo DiCaprios berÀttar med sÄn inlevelse och han intervjuar mÄnga intressanta personer samtidigt som han reser runt i vÀrlden för att kolla pÄ hur isarna smÀlter, hur regnskogarna skövlas och hur fabrikerna i Kina förstör miljön. Grymt bra och jÀkligt gripande, jag blev otroligt emotionell! En dokumentÀr alla borde se, tycker jag.
 
Bildresultat för animal crossing mobile
#5 Animal Crossing: Pocket Camp. 
 
Animal Crossing har kommit till mobilen!! Hallelujah!
 Haha, tycker det Àr jÀttekul för jag Àr ju ett AC-fan och har spelat bÄde Green Leaf och Home Designer pÄ min Nintendo 3DS.
Inte spelat mycket alls Ă€n men tycker ju om sjĂ€lva grejen och det verkar vĂ€ldigt mysigt, i sann Animal Crossing-anda och sĂ„dĂ€r. YAY!Â