Fem favoriter.

Jag fick lite feeling och tänkte jag skulle göra en liten lista med mina favoritgrejer just nu - lite musik, lite serietips och lite annat trevligt (imo!). 
 

#1
Senaste låten, Little Dark Age, från MGMT. JAA, det har släppt nyytt!!
De är ett av mina absoluta favoritband, dels för att de gör riktigt cool musik förstås men också för att jag älskar deras image, den liksom bara tilltalar mig så mycket. 
Diggar verkligen nya låten och videon också! De är bara så härligt udda och mystiska, luv it.
Relaterad bild
#2
Infinitypaletten från LH Cosmetics, Linda Hallbergs sminkmärke.
Träffade Linda då hon var här i Jönköping på Kicks på deras road tour, och det var amazing! Hon är så otroligt inspirerande och häftig, gillar henne så mycket! Och jag gillar även deras infinitypalett som jag köpte när jag var och träffade henne (och även fick den signerad, oh yeah!). Den är multifunktionell och funkar att ha i hela ansiktet - rouge, contour, highlighter, ögonskugga etc. Väldigt trevlig och pigmenterad palett med bra och användbara nyanser!
 
Bildresultat för the deuce
#3
HBO-serien The Deuce. 
Väldigt välgjord och intressant serie regisserad av The Wire-skaparna David Simon och George Pelecanos.
James Franco och Maggie Gyllenhaal spelar några av rollerna och serien handlar om porr- och prostituionsindustrin i New York på 70- och 80-talet. 
Intressanta karaktärer, snygg scenografi och bra 70's vibes! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bildresultat för the body shop banana hair mask
#4
Hårinpackning med banan från The Body Shop som doftat gotteligottgott och som gör håret mjuuuukt och väldigt återfuktat! Me like!
 
Relaterad bild
#5
En till grej innehållandes banan. Bubs choklad! Supergod! Förvånansvärt god choklad och smarrig fyllning. Jag gillar denna bäst, med kola och banan, men även hallon/kola var också god! Sen finns det även med hallon/lakrits men lakrits är inte riktigt min grej, även om jag tycker det kan vara gott ibland (jag är allätare och gillar det mesta man kan äta typ haha, men gillar ju saker mer än andra osv, såklart).