HYPE.

💗 Saker jag Ă€r taggad pĂ„ just nu:

- Stranger Things sÀsong tvÄ som kommer pÄ fredag!! Som en har vÀntat pÄ dettaaaa, wohoo!  

- Thor: Ragnarök som vi ska gÄ och se pÄ lördag. Har rÀtt sÄ höga förvÀntningar p.g.a. favoritregissör (Taika Waititi), gillar verkligen de andra filmerna han gjort! 

- Halloween! NÄt av det bÀsta jag vet Àr att klÀ ut mig. Har en grej för drÀkter, masker och allt som har med utklÀdnad att göra och det var ett tag sen jag började planera min utklÀdnad nu, haha. SÄ med andra ord Àlskar jag halloween och Àr supertaggad pÄ halloweenfest om tvÄ helger! 

- Gorillaz LIVE!!! Kommer ha the best time of my life, med all sÀkerhet! 

- SkrĂ€ckfilmstema i november. Älsklingen och jag har valt ut fyra skrĂ€ckfilmer var som vi ska se under november mĂ„nad. YAY!! 

- Julen! Because mysigaste tiden pÄ Äret.

💔 Saker jag Ă€r mindre taggad pĂ„ just nu: 

- Tentaplugg. BlÀ.

 
 TÀnkte bara visa min balla overall jag bestÀllde frÄn Asos. Den Àr sÄ najs!