En random lista.

Vem är din bästa vän? Mamma och Ludwig och sen alla mina närmsta vänner (som vet vilka de är)
Vad har du för skostorlek? 39
Brukar du skratta för dig själv? Ja ibland, hahah!
Vilket är ditt favoritnummer? 69. Hehehe nä, men 13 faktiskt! Jättelustigt egentligen då det ju anses vara ett otursnummer men jag har för mig att det blev mitt turnummer då min ena storebror var 13 och jag bara fick för mig att det skulle vara mitt turnummer typ, hehe
Vad var det senaste du åt? Chips
Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Senapsgul eller petrolblå. Haha, väldigt specificerat men de är mina favoritfärger - så det så
Hur är vädret just nu? Regnigt och typ 2 plusgrader
Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Min vän Fanny
TV eller dator? Dator! Aldrig direkt varit en TV-människa egentligen
Favorit TV-program? Om det måste vara just TV-program (och inte serier etc) så kanske Historieätarna eller typ Kobra
Har du några syskon? Har tre coola, fina bröder
Längd? Ca 165 cm
Hårfärg? Brun
Ögonfärg? Brungröna, typ? Beror på ljus osv men jag tycker själv att de är mer gröna än bruna
Favorithögtid? Jag borde ju säga julen men vet ni, jag tycker påsken är så härlig så säger nog nästan påsk på den faktiskt! 
Favoritmånad? Augusti typ, eller kanske maj
Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Story of my life
Vilken var den senaste filmen du såg? Finding Dory (och den var bra!)
Favoritdag på året? Jag älskar att fylla år så jag säger nog 4 februari ändå 
Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Oh nej
Kramar eller kyssar? Kramar
Choklad eller vanilj? Choklad!!!
Har du tatueringar? Ja! Två stycken och inom en snar framtid har jag tre, woho!
Vad lyssnar du på just nu? Spelar Stardew Valley så hör musiken från spelet
Är du kär i någon kändis? Näe men skulle säääkert kunna bli huhuhu
Vilka böcker läser du just nu? Universum i din hand av Christophe Galfard, fast jag läser den inte just nu och har inte gjort det på länge. Ain't nobody got time for that
Piercingar? Nej, eller har ju hål i öronen. Dock haft en del olika varianter - läpp, näsa och navel
Vad gör du just nu? Skriver på datorn, tar en paus från Stardew Valley-spelande
Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Helst med någon krydda, som typ cheddar eller sourcream
Hundar eller katter? Hundar men gillar katter också!
Favoritblomma? Hibiskus 
Har du blivit påkommen att göra något du inte får göra? Hehe ja säkert, jag var jäkligt badass när jag var liten
Har du någon gång skjutit med en pistol? Inte pistol men med gevär, luftgevär 
Gillar du att flyga flygplan? Nja, eller det är spännande i början och slutet när man ser landskapet nedanför och så men uppe i luften sen är det ganska långtråkigt och det är ju så trångt på plan också
Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt
Hur många kuddar sover du med? Två stycken. En som huvudkudde och en som kramkudde
Saknar du någon? Saknar nog alltid mamma och pappa lite, och mina syskon