En solig lördag i januari.

HEJ!
 
Nu blir det lite kvällsbloggande igen men inte liiika sent som igår kväll, alltid nåt!
Tänkte jag bara skulle berätta lite kort om dagen, för idag har varit en härlig dag! Och jag mår lite bättre redan. :)
 
Solen sken typ hela förmiddagen och en stund in på eftermiddagen, sedan gick den i moln - lagom nog till vi bestämde oss för att gå ut på en promenad.. Typiskt, va! Vi gick upp till stadsparken med kaffe och fika med oss, och så satt vi oss vid fågeldammen och spanade in alla änder och matade dem med muffinsbitar i händerna. Änder är så sköna djur tycker jag! Glömmer aldrig en gång i Eksjö då jag var och matade änderna i Eksjöån och en and stod precis nedanför mina fötter och hoppade rakt upp flera gånger för att den ville ha mer bröd. Alltså åh, haha! Fantastiskt!
 
Ikväll lagade vi tacos och åt det framför serien Dark (på Netflix) som är en tysk sci-fi-serie. Riktigt spännande och bra!! Rekommenderas starkt. 
Nu lyssnar jag på musik och dricker en latte, möms! Ludwig är fastklistrad vid Monster Hunter igen och jag får se vad jag ska hitta på härnäst. Är så sugen på att spela Stardew Valley, var så längesen sist men jag har inte kunnat flytta min save file till min nya dator än då det verkar så jäkla invecklat och det känns som jag testat allt så gav upp när jag höll på med det för ett tag sen och det inte ville funka. Kanske bara ska spela på min gamla dator men hade varit så nice att kunna ordna det så jag kunde köra på min nya dator och slippa dra fram min gamla som är så jäkla slö och jobbig. Känner bara att detta är ett sånt jäkla i-landsproblem när jag sitter och skriver om det men nu har jag det sagt med, heh. 
 
Hoppas du haft en härlig dag, läsare! ☀️
 
På tal om Stardew Valley, kolla på det här!
Beställde denna poster för några månader sen och köpte en ram till den häromdagen. Nu ska den bara upp på vägen med (har betongväggar nästan överallt så måste ha en borr) men visst är den snygg? Jag diggar den enormt mycket! Tycker verkligen om stilen, färgerna och ja, allting! Den är från Fangamer.