Lite nytt på tröjfronten. ✌️

Har köpt ett gäng nya tröjor på sistone och tänkte jag skulle visa upp dem här, bara för att! 
 
Denna helt bedårande tröja köpte jag i mitten av december, men tror fasen inte jag visat den här på bloggen innan? Trodde jag hade det för jag är KÄR i denna tröja! Kändes lite som den var gjord för mig när jag såg den hängandes där inne på H&M - det var tröjkärlek vid första ögonkastet, haha. Jag menar det är en silvrig sweatshirt i sammet, vilket är tre komponenter jag gillar otroligt mycket när det kommer till klädesplagg.
YEP, detta är alltså the shirt of my dreams! 
 
Köpte denna fining på rea på H&M innan nyår nångång. Älskar allt verkligen allt med den; passformen, färgen, det stickade mönstret och de coola detaljerna = slitsarna i sidan och i ärmarna, som syns bättre på bilden nedan.
 
 
Denna lite kortare sammetstopp köpte jag på H&M tidigare i veckan. Får inte nog av sammet alltså!
 
Köpte även denna stickade turtleneck i början på veckan, också på H&M och på rea. Älskar detaljen med öppna axlar (som showar off min tatuering - se bilden nedan)!
 
 
Och denna perfekta sweatshirt köpte jag på Gina Tricot när jag var på stan igår med polarna.
  

I freakin' 💜 shirts!